Monday, July 31, 2017

Danskere i Paris


Lad os kalde dem H, V og F.

Lad os sige, de har ingen ønsken forløbig at blive kendt via min blog.

Men de er ved at blive kendte, de skriver.

Her nogle råd : ha en time væk fra hinanden eller tyste side om side før at skrive, hver dag, mindst.

Aftal en time per uge - mindst - før at høglæse. Kom med manuscript eller udskrift af blog poster.

Gif constructive critik - og det tror jeg I ved lige så godt som jeg at det betyder ikke at tillæmpe de floskler i critikken I har hørt, det betyder at sige hvad I selve syntes var godt eller kunde være bedre.

En ting til, H havde ikke før meg mødt en creationist. Altså bør jeg måske præsentere min holdning lidt:

Hvordan er det nu der arkæologer updager hvordan de levet under stenalderen?
http://danskantimodernism.blogspot.com/2011/04/hvordan-er-det-nu-der-arkologer-updager.html


"Og at fjerme deres levetid fra den bibliske kronologi ved datering er noget der førudsætter hvad der skal bevises, at jorden vilde være altfør gammel før at de tider når kul-14-halten endnu var lav sku' være relevante før den lave kul-14-halt i kranierne."


Mer derom på engelsk, på min creationistiske blog, f eks:

How Fast was Carbon 14 Forming During Babel Event?
on Creation vs. Evolution
http://creavsevolu.blogspot.com/2017/07/how-fast-was-carbon-14-forming-during.html


Hygge jer med læsningen, i aften far jeg ud på en måske uge før en kur mod skav, det kan tage lidt tid inden vi ses. Hils pigerne!

Og dem oppe i Norden!

Hans Georg Lundahl
Paris
Sankt Ignats af Loyola
31.VII.2017

No comments: